Resultats de la cerca
Activitats a la carta
Des del Museu Nacional Arqueològic de Tarragona estem a la vostra disposició per ajudar-vos a tirar endavant els vostres projectes i activitats
D'on ve l'aigua de l'aixeta
Visitem la potabilitzadora!
Ruta Josep Pla a Ullastret
Veniu a gaudir de paisatge, literatura i la ciutat ibèrica d'Ullastret.Grups escolars a Vall de Núria
Vall de Núria es un paratge únic, en plena natura, on podeu gaudir de tranquil.litat i llibertat,gracies al seu transport singular; el tren cremallera, un trajecte i una experiència inoblidable.
Introducció a la programació amb Minecraft Education
Una experiència on l’alumnat, a partir del videojoc Minecraft, s’introdueix d’una manera divertida i per reptes a la programació amb Python o MakeCode.
Itinerari: Què veig, què sé
Aprenem a interpretar
Visita-taller: 1r DE PRIMÀRIA - RELATS OCULTS
Coneixem allò que realment ens vol transmetre l'artista!
EDUCAR EN ART (Museu Deu)
Activitat destinada a alumnes/nas del Cicle Formatiu de Grau Superior d'Educació Infantil,
Herois en primer pla. La construcció sonora de les masculinitats
Un taller per entendre la construcció de la figura de l'heroi a partir de la dimensió sonora del cinema.
Els guardians de l’aigua
El consum de l’aigua a les ciutats ha estat molt important al llarg de la història. Una de les dificultats ha estat moltes vegades fer arribar aigua de qualitat a la ciutat.
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.