Resultats de la cerca
Orientació a Can Pidelaserra
Mijançant un mapa caldrà localitzar tipus d´arbres, esbrinar els rastres, identificar cultius, seleccionar plantes, tot amb el propòsit d´aconseguir la passejada en carro que tant us agrada
El medi costaner
La concentració i creixement dels assentaments humans, l’activitat nàutica i pesquera i el turisme, suposen una pressió sobre les zones litorals.
"Costureja"...qui diu que cosir és de iaies?
Els joves també poden aprendre costura bàsica de supervivència tot confeccionant un objecte útil,
Si en toquen a una, ens toquen a totes
Programa de curtmetratges sobre violències masclistes i resistències en femení
Itinerari pel Patrimoni Industrial de Terrassa
Itinerari guiat pel patrimoni industrial de la ciutat que comença amb una visita guiada a l'exposició permanent "La Fàbrica Tèxtil"
Prevenció d'accidents. No et frenis la vida. MIFAS
Acció de sensibilització per a la prevenció d’accidents de trànsit. El nostre objectiu és sensibilitzar els més joves sobre els comportaments responsables quan condueixen un vehicle motor.
Ho pesques?
Es visitarà la sala del museu dedicada a la pesca. S'explicaran les arts de pesca més comunes i els peixos més comuns de la nostra costa, fent servir materials relacionats.Descobrint la Vall d'en Bas
A la Vall d’en Bas trobem referències d’un valuós patrimoni rural, resultant d’una estreta relació entre natura i activitat humana. Descobrirem els secrets d’una natura sempre canviant.MÓN SANT BENET: El monestir en joc
Itinerari de descoberta del monestir
Endinsa't al Vesper. Visita guiada al CIARGA i al Refugi del Serral
Visita guiada en la qual els alumnes coneixeran com era el dia a dia i les persones que com ara enginyers, mecànics i pilots treballaven a l’aeròdrom durant la guerra.
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.