Resultats de la cerca
Interacció llum - matèria o l'efecte hivernacle
Taller a la UAB en què es pretén que l'alumnat assoleixi una major comprensió de la interacció entre la radiació electromagnètica i la matèria en el context de la problemàtica de l'efecte hivernacle.Recursos per l'escola- Temes, exercicis i avaluacions
Recull de fitxes, presentacions, exercicis i avaluacions, d'infantil, 5é i 6é de primària sobre Ciències Socials, Ciències Naturals, matemàtiques i llengua castellana.
Otsiera. La importància de l’atenció i el silenci
Taller sobre la importància de l’atenció i el silenci
Coses d'ahir i d'avui
Coneguem els objectes més quotidians dels nostres besavis
Pitàgores: El rei dels triàngles
Aquest taller proposa un joc amb el triangle com a protagonista. Es treballa la figura del triàngle com a element essencial de la geometria a través de jocs i construccions matemàtiques.
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: L'espavilat del Delta
Gimcana sobre el Delta de l'Ebre
El cicle de l’aigua
És un taller participatiu on s’explica el cicle natural de l’aigua i la intervenció que hi fem els humans. Es tracten tots els estadis del cicle de l’aigua i com el modifiquem els humans.
La descoberta del Pailebot Santa Eulàlia
Com és un vaixell de principis del segle XX? Quina tecnologia portava? I en l’actualitat, quina tecnologia li permet navegar amb seguretat? Quins són els principals elements de comunicació a bord?
Mamut. El gegant de l'edat de gel
Visita comentada
EL CEL I LA TERRA
Ens aproximen a l’origen de la tradició del Nadal i els reis. Davant d’un frontal romànic, les figures dels personatges protagonistes prenen vida.
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.