Resultats de la cerca
Materials sorprenents II
Descobreix com es comporten mentre els manipules
Un Circ de contes
Un espectacle de contes i pallassos amb un narrador molt especial, recorda aventures passades al circ i us durà fins als extraordinaris circs ambulants d’abans.
Taller de disseny d’experiments
De la mà de dos científics experimentats veurem alguns exemples pràctics d'experiments en diferents camps de recerca i coneixerem com s’estructura un veritable treball d'investigació.
Dormir amb taurons per a tota la classe
Una oportunitat única d’estar una nit junts tota la classe dormint amb els taurons i participar en tallers, jocs de nit i descobertes que convertiran l’alumnat en veritables coneixedors dels taurons.
XERRADA PANTALLES I EDUCACIÓ
- Xerrada sobre el perquè no utilitzar pantalles per educar - 40 minuts més preguntes - Dirigida a majors de 24 anys - Aforament il·limitat.
Sortida La primavera i els sentits
Primavera, canvis meteorològics i del paisatge. Els animals a la primavera. Rastres d'animals. Les plantes a la primavera, Fruites i hortalisses típiques de la primavera.FEM DE TERRISSAIRES AL POBLE ESPANYOL
Aquest any inaugurem un Forn de ceràmica. Els alumnes coneixeran aquest ofici i descobriran com funciona un torn. Després amb la tècnica del pessic donaran forma a un bol.
El mirall fantàstic
Tallers de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Esport adaptat MIFAS
El nostre objectiu és que els i les alumnes puguin experimentar en primera persona les dificultats de practicar un esport adaptat alhora que vegin que tothom pot practicar un esport.
EXPRESSIÓ CORPORAL i comunicació emocional, Auto-coneixença, confiança i treball en grup.
Jocs de treball en equip i dinàmiques de cohesió de grup: creem un espai de confiança on compartir emocions i valors, i on podrem vivenciar aspectes tan d'actualitat com el bullying.
Mostrant 1-10 de 2.255 elements.