Resultats de la cerca
Reprol·linitza't
Taller participatiu d’educació mediambiental i conservació de l’ecosistema.
Sessions de docència
La Biblioteca de Catalunya ofereix diverses modalitats de visites i sessions adreçades al públic escolar amb l’objectiu de fomentar el coneixement de la BC i del llegat cultural que s’hi conserva.
Joc de lògica matemàtica
En aquest taller es proposa exercitar les matemàtiques a partir de jocs lògics, de càlcul mental, estratègia i habilitatSortida dinàmiques de grup
Sortida d'un dia per treballar les dinàmiques de grup com a eina per a la cohesió i coneixement global del grup de manera lúdica i engrescadora, on el joc és la via cap el coneixement.
EL BUFADOR D'ESCUMA
Quan arriba la calor no hi ha res millor que aigua i escuma per refrescar-nos, els TRES QUARTS DE QUINZE, tenim espectacles per fer els estius menys calorosos, entreu i mireu, hi ha per tots els gusto
Cercles liles. Cercles no mixtes
Apostem pel treball a partir de grups no mixtes com a eina per a l’apoderament femení i la consciència i responsabilització masculina.
TALLER DE TRENCADÍS
Un taller en el que podran practicar la tècnica del trencadís, realitzant una columna del Park Güell que s'enduran a casa.Visita lliure a L'Aquàrium
Visita lliure per les instal·lacions de L'Aquàrium de Barcelona
Visita guiada al cel nocturn i/o observació solar
Observacions nocturnes i diürnes per a totes les edats amb o sense telescopi
Microscòpia: viatge en el tremendament petit
Què són les cèl·lules, quins tipus de cèl·lula podem trobar, com funcionen i quines són les seves parts principals?
Mostrant 1-10 de 2.271 elements.