Resultats de la cerca
Missió GIPIU
La Gran Indústria de Processats i Ultraprocessats amenaça la salut del Planeta i de les persones. Caldrà aconseguir aïllar els aliments que fan emmalaltir-nos i així salvar-nos a tots i totes.
Descobrim el Turó Rodó de ma de l'Edereta
Introducció al món i la cultura dels íbers.Viure en el passat
Visita comentada que recórre els principals espais del jaciment arqueològic i que ens apropa al coneixement de la vida quotidiana, els costums i creences de les antigues societats grega i romana.
Fes-te teu el museu
Voleu fer visita lliure al Museu amb el vostre grup escolar? Heu pensat que el Museu és un gran recurs educatiu?
Magic brains
Il·lusionar desde les arts escèniques a veure la relació entre la neurociència i l'art des del món de la màgia.
Cúpules de Leonardo
A partir de peces de fusta, els alumnes podran construir cúpules basant-se en l’acoblament tridimensional d’elements que es donen suport els uns als altres.ELS COLORS DEL TIC-TAC
Espectacle de Dansa - Teatre per tots els publics que promou els jocs de sempre i el treball en equip enfront l'individualisme i el sedentarisme de la era de les noves tecnologies.
Bosc Elàstic
El circuit de xarxes en alçada, passadissos i tobogans ja està a punt per tornar a saltar, jugar, i riure de valent!
Escuelas creativas. Un viaje hacia el cambio educativo (Fundación Telefónica)
Publicación que resume el Proyecto Escuelas Creativas, llevado a cabo por Fundación Telefónica y Ferran Adrià en 17 centros educativos de toda España.
Mosaics de colors
Taller modernista basat en la realització d'un petit mosaic.Disponible també en anglès.Mostrant 1-10 de 2.262 elements.