Resultats de la cerca
Planetari mòbil, Astronomia: coneix l'univers.
Obre la finestra de l'univers. I mira els estels, els planetes, les galàxies... Una experiència emocionant a la teva escola.! Muntem el nostre planetari digital 360° i més activitats.
CIRCUIT DE COTXES CAMINADORS
Circuit viari de cotxes caminadors per a la primera infància. Un circuit pensat per als més menuts, per gaudir del joc lliure i espontani.Asclepi: mites i acció!
En aquesta activitat descobrirem la importància que el mite tenia en les cultures antigues i ens endinsarem en la màgia de la mitologia grega de la mà del déu Asclepi i altres personatges.
Qui és l'Esquerda?
Recurs digital interactiu que permet descobrir el jaciment recorrent a peu diferents punts geolocalitzats i superar tot tipus de proves.
L'energia pel canvi
L'activitat telemàtica "L'energia pel canvi" vol donar a conèixer la relació entre el consum energètic (i de recursos) i el canvi climàtic.
Ens orientem com pirates
Els alumnes descobriran diferents tècniques d'orientació utilitzades per marins, crearan ells mateixos una brúixola i faran un joc d'orientació. Per a alumnes cicle mitjà i superior de primària.
UNA IMMERSIÓ AL MÓN MEDIEVAL
La nova sala immersiva del MEV ens permetrà viatjar a l’interior d’una catedral romànica de fa mil anys.
L'enigma de l'ordinador
Visita per descobrir la història de l'ordinador.
Diversitat i convivència
Tallers i accions de suport als Centres Educatius per al treball de la convivència.
Exclusiu Taller d'Astronomia per a invidents amb astroxperiences.com
Si ens proposem alguna cosa amb AstroXperiences, és portar l’astronomia a tothom, sense importar qui sigui.
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.