Resultats de la cerca
La història de l'aigua
Museu únic a Catalunya on es pot veure com encara, a dia d'avui, s'utilitzen els pous i les mines per a l'abastament d'una població.
Com es fabrica un teixit
Taller on els/les alumnes descobriran la tipologia de fibres que existeixen, els seus orígens i com diferenciar-les
Descobrim la Feixa dels Ocells
Proposta que cerca introduir als alumnes en les tècniques d’observació ornitològica. Descoberta de la població d’ocells hivernants als boscos i conreus del Parc Natural de la Serra de Collserola.Astronomia. Taller de coets d'aigua "Astronàutica"
Crea, construeix, decora el teu propi coet. Apropa't fins a la base de llançament. Tot està a punt! 5, 4, 3. 2. 1. 0 enlairament. El coet surt volant fins a tocar els estels.
L'empremta del bosc. Ecosistemes sostenibles
Si la natura és sostenible, per què no aprenem d’ella?
SOC ÀNGEL GUIMERÀ
Àngel Guimerà reviu en el centenari de la seva mort per compartir el seu procés creatiu, vida i obra; les reflexions sobre el català i el temps en que visquè. Un duel de dos actors en un drama modern
La veritable historia dels 3 porquets
Introducció de l'anglès.El procés tèxtil de la llana
Visita guiada a l'espai expositiu dedicat a la fàbrica tèxtil
MÓN SANT BENET: Experiència Fundació Alícia
Visita guiada a la Fundació Alícia
La Cuca de Llum: Contacontes + activitat STEAM
A través d'un conte il·lustrat aprenem com és el cicle de vida d'una cuca de llum i creem uns circuits elèctrics simples fent servir plastilina conductiva.
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.