Resultats de la cerca
Visita comentada a l'edifici de CaixaForum Girona
La Fontana d'Or: testimoni de la història
Jornada de Portes Obertes ADE (presencial) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
La construcció de la imatge del món (Primària)
Com era el món per a les persones europees a l’època medieval? Quina mida pensaven que tenia la Terra? Què va fer que, en un moment donat de la història, aquesta concepció medieval anés canviant?
L'art de modelar
Taller de modelat amb fang en què els alumnes valoren la feina de l'escultor i aprenen la metodologia del treball per fer una obra.Taller de Percussió públic familiar
Treballem: COMUNICACIÓ i DIÀLEG. La capacitat d'ESCOLTA. La CONCENTRACIÓ. La AUTOESTIMA. La INTERRELACIÓ en el grup. El nen té una GRAN EXPERIÈNCIA. És el MÚSIC d'una orquestra!La vida a pagès
Coneix el funcionament de les masies i com vivien les famílies al camp de forma integrativa amb l'entorn
El Magnetisme, una força quasi màgica
Us proposem aprendre els principis bàsics del magnetisme de la millor manera: jugant i experimentant amb imants. Opció de fer l’activitat en anglès.
“Sant Joan Baptista – Piedra, fe y memoria viva”
Visita virtual parroquia Sant Joan Despí
Depuradora del Besòs
La visita a l' EDAR del Besòs, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.