Resultats de la cerca
Aigua i població
Visita dinamitzada per la instal.lació
Mira, un peix!
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… taller experimental perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Snorkel a les illes Medes
Com un peix a l'aigua! Esport i interpretació del medi amb aquesta activitat que ens submergeix de ple a l'ecosistema de les illes Medes.
En busca del Tió
El taller de tions és una activitat adreçada a infants que volen venir a buscar el seu tió. Es tracta de fer una petita excursió seguint un mapa per arribar al lloc on es troba el tió.
Comença el joc
Presentació informativa sobre els riscos en menors de 14 anys.
III. El conte de na Elionor del castell
Conèixer el castell aprofitant la inventiva i imaginació infantil
CIRCUIT DE COTXES CAMINADORS
Circuit viari de cotxes caminadors per a la primera infància. Un circuit pensat per als més menuts, per gaudir del joc lliure i espontani.El racisme no és un joc
A partir de dues situacions fictícies, aquest taller pretén identificar els prejudicis i estereotips internalitzats per després comprendre per què existeix el racisme i com podem fer-li front.
'FESTA A LA GRANJA' (EDUCACIÓ EMOCIONAL A TRAVÉS DELS TITELLES)
Un conte de titelles ens dóna peu a parlar de les emocions: de les nostres i de les dels altres. Descompte ACTIVITUM!
#assaig-error
Objectiu de l’activitat: Treballar estratègies per prendre decisions autònomament i de forma responsableMostrant 1-10 de 2.256 elements.