Resultats de la cerca
Ruta de descoberta del passat obrer i cooperatiu dels barris de Barcelona: resseguint les passes de Micaela Chalmeta
Ruta pel passat i present cooperatiu i autogestionat de Sants amb perspectiva feminista. Història del cooperativisme i els moviments socials i activisme actuals i contemporanis.
La religió és cultura
La diversitat religiosa a Catalunya
TALLER D'EDUCACIÓ AFECTIVA I SEXUAL PER AL PROFESSORAT I EDUCADORES
Taller per a professors/es i educador/es per reflexionar com volem i podem educar en sexualitat de manera crítica i positiva.
TIC Teatre Interactiu Científic
Visita guiada + teatre a l'Aquàrium. Descobrir, imaginar… de la mà de personatges i d’històries marines, els infants coneixeran com és la vida al fons del mar d’una forma divertida i entenedora.Jornada de Portes Obertes INFERMERIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Pack de Tallers "Reinnventa't!"
Aquest pack d’activitats consisteix en 8 sessions de treball a l’aula amb els alumnes, l’objectiu de les quals és la prevenció i sensibilització del bullying.
Internet segura per a nenes i nens - Mossos d'Esquadra
Presentació informativa adreçada a alumnes, professorat i pares per tal de resoldre tots els dubtes relacionats amb el món d’Internet, i ajudar a fer-ne un bon ús.
Educació Emocional durant el curs escolar
Un programa pràctic per entrenar les competències emocionals dels alumnes a l’escola amb el Mètode La Granja® o bé a través d'una excursió o colònies.
Itinerari de Sant Iscle
Recorregut per la part final del canal que, des del segle XIV, porta aigua a Manresa. Treballarem la seva importància com a aigua de consum, la diferència entre el regadiu i el secà i la vinya.
Déus, herois i mites
Joc de rol amb el que coneixerem la mitologia grecoromana i la petjada que han deixat en la nostra cultura.
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.