Resultats de la cerca
Cuidador d'animals (abans Toca toca)
Observar els animals de ben a prop ens permetrà aproximar el món animal als infants i aprofitar així la seva espectacularitat per explicar la importància de mantenir i cuidar l'entorn natural.Raquetes de neu a Vallter
A Guies Ama Dablam tenim preparades varies opcions per passar una bona estona i que tothom pugui gaudir de la muntanya hivernal, des d’una passejada d’iniciació fins al que vol fer algun cim.
REVIR, pràctiques científiques al CRECIM de la UAB
Les activitats estan relacionades amb temes de rellevància social i científica. Es tracta que l'alumnat posi en marxa els seus coneixements per construir models amb l'ajut de noves tecnologies.Entrenament per arqueòlegs - Programació i electrònica
Amb el dispositiu Makey Makey i les eines de Scratch crearem un mini joc on podem detectar si aixequen un objecte de la seva base.Descobrim Vilauba, una vil·la romana
A través del joc i la deducció coneixerem de primera mà un altre aspecte de la romanització a les nostres contrades: les vil·les romanes.Aprenem a navegar
Quines són les parts d’un vaixell? Com es fan els nusos mariners i per a què serveixen? Com es segueix el rumb d’un vaixell i com s’hissa una vela?
Ecoparc de Sant Adrià de Besòs
La visita guiada a l'Ecoparc de Sant Adrià de Besòs permet fer una aproximació al pretractament dels residus que s'han dipositat al contenidor de resta.
"Expedient 17/11”
NOU! "Expedient 17/11” és una activitat gamificada per descobrir el centre històric de Cardona, la seva història i les seves curiositats.
TALLER DE TEATRE I EXPRESSIÓ CORPORAL
Us proposem un taller des del qual els infants descobriran eines expressives per escenificar i tractar qualsevol tema en el que estigueu treballant (bulling, sostenibilitat, poema de st jordí...)
Descobreix el museu
Visita guiada per descobrir el MNACTEC i la seva transformació de fàbrica a museu
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.