Resultats de la cerca
Introducció a l'astronomia I
El sistema solar i les fases de la Lluna
Amb el cos no s'hi juga
Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
La navegació: introducció a la carta nàutica
Com ens orientem en el mar quan som lluny de la costa? Quina és la posició del meu vaixell? Quin rumb hem de seguir per arribar al nostre destí?
Temps de castells
A les sales del Museu descobrim qui eren i com vivien els habitants del nostre territori en aquesta etapa tan llarga de l'edat mitjana.
Reduir i Reutilitzar, què fer abans de Reciclar
Reciclar és la R més coneguda, però Reduir i Reutilitzar són clau per minimitzar residus. En aquesta activitat, descobrirem com aplicar aquestes dues R per a un impacte ambiental més gran.
Ruta arquitectònica i Modernisme a Sitges
Passejarem per l'eixample de Sitges, on hi ha les cases modernistes, veurem el Prado, escenari de dues festes de Rusiñol, el pati blau i el nucli antic on hi ha el Museu Cau Ferrat.Taller "El proper" pastisseria educativa
Descobrint sabors, textures i aromes. Taller de sensibilització per infants, famílies i/o centres educatius per explorar sabors, textures i aromes amb els ulls tancats.
De la llana al drap: com esfa un vestit
Taller en el qual l’alumnat descobrirà els diferents fibres i materials que s’utilitzen per a fer roba, la seva procedència, com diferenciar-los i podrà aprendre sobre el seu procés de transformació.
Visita guiada a la Colònia Güell i la Cripta Gaudí
Visita guiada a la Colònia Güell i la Cripta Gaudí
Drac Mistu
Els volcans són el lloc idoni per trobar la presència de dracs, el motius poden ser variats, els corrents de lava, les cambres magmàtiques , possibles caus per aquestes bèsties de foc.
Mostrant 1-10 de 2.271 elements.