Resultats de la cerca
LA CIBERCAPUTXETA VERMELLA - Mossos d'Esquadra
Presentació participativa on els alumnes repasse a través del conte adaptat de la Cibercaputxeta Vermella, els principals perills que es poden trobar a la xarxa.Un tresor pirata amagat als Jardins
Per trobar el mapa del tresor arriscat sense por!! Resol els enigmes i les pistes ....
Univers: Del Big Bang als nostres dies . Visita Comentada
En la visita als tres àmbits de la Sala de l'Univers –Kósmos, Evolució i Fronteres del Coneixement–, l'alumnat farà un viatge cronològic al llarg de 13.790 milions d'anys d'història de l'Univers.
Taller de Batucada amb els percussionistes de Txarango
Taller de percussió que treballa la musicalitat a partir dels ritmes de batucada. Apte per a totes les edats i tots els nivells sense necessitat de tenir coneixement previ.
Perduts als Jardins de Santa Clotilde (I)
Descobrireu el món de la natura mitjançant un joc de pistesPIANO CLOWN CONCERTO
Un espectacle diferent, sense paraules. Música i Clown creen una simbiosi en l’escenari poques vegades vista. Tot el que succeeix en el seu món és diferent
Romans al segle XXI? - Format presencial
Una parella de romans es passegen pel segle XXI provocant diverses distorsions temporals.
Taller de trencadís i visita guiada a la Cripta
Aquesta visita està dirigida per una monitora ceramista i es desenvolupa als antics cellers de la Colònia Güell. El trencadís és la tècnica de mosaic inventada per Antoni Gaudí.
AMB ENERGIA! (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
L'activitat treballa el concepte d'energia. Introdueix les diferents fonts d'energia fent èmfasi en si són o no renovables, tot destacant la valorització dels residus i contextualitzant el CIVRM.Històries del segle XX
El recorregut ofereix una visió transversal pel segle XX, on els principals temes de treball són: l’evolució de la població catalana, els canvis de règim polític que es succeeixen a Espanya al s. XX.
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.