Resultats de la cerca
TREPITJA L’ESCENA
Introducció a les arts escèniques en els seus grans eixos: cos, veu, emocions i crear una història.
JA N'HI HA PROU..! Prevenció de la violència en l'àmbit dels joves (família, amistats, escola)
JA N’HI HA PROU..! és una activitat de teatre/fòrum que complementa i estimula els programes de intervenció i les acciones existents que treballen la informació, la prevenció i la sensibilització
Jornada de Portes Obertes ODONTOLOGIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Planta de valorització energètica (PVE) de Sant Adrià de Besòs
Visita guiada a la Planta de valorització energètica (PVE) que forma part de la Planta Integral de Valorització de Residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs.
MÓN SANT BENET: Per sucar-hi pa
Taller de cuina i història medieval
Ferrocarril i Mar
Una visita combinada amb Roc Roi, per viure una gran experiència
Formació a docents en robòtica educativa (Curs 2024-2025)
Oferim formació professional al professorat en l'ús i aplicació, tant pedagògica com tècnica, de materials de robòtica educativa; adaptant els continguts i la durada a les necessitats de cada centre.
Viu l'era industrial com un joc
Imaginar com podien ser les condicions de vida a finals del S. XIX no és fàcil! Per què no recrear una societat industrial entre tota la classe?ANIMACIÓ: SUPERBALLARUGA
Vols una festa on balli tothom? Doncs estàs al lloc indicat. Tria i remena entre els nostres espectacles d’animació fets amb cançons populars i cançons pròpies, on combinem diferents estils musicals p
FORMES I COLORS
Formes, colors, textures, llum… A través de l’art medieval jugarem i experimentarem, fent volar la imaginació i desenvolupant la creativitat.
Mostrant 1-10 de 2.254 elements.