Resultats de la cerca
Biased brains
Aprendre desde la neurociència a ser crítics amb els nostres biaixos i lluitar contra les injustícies! NOVETAT! Si ets de Barcelona ciutat, sol·licita el taller per 3r d’ESO GRATIS!
Sessions de docència
La Biblioteca de Catalunya ofereix diverses modalitats de visites i sessions adreçades al públic escolar amb l’objectiu de fomentar el coneixement de la BC i del llegat cultural que s’hi conserva.
Cúpules de Leonardo
A partir de peces de fusta, els alumnes podran construir cúpules basant-se en l’acoblament tridimensional d’elements que es donen suport els uns als altres.La tardor i el Bastó a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. mitjançant una gincana esbrinarem els fruits, plantes silvestres, Arbres i fules diverses de la tardor.
Visita guiada: Vic, art i història. Un viatge fantàstic en el temps!
Visita guiada per l'art i la història de la ciutat de Vic.
"Fes de monjo copista" a l'Scriptorium de Ripoll
Conèixer com vivia la comunitat benedictina del Monestir de Santa Maria de Ripoll. La visita es complementa amb un taller, on els alumnes es converteixen en monjos i monges copistes.
MÓN SANT BENET: Entrepans extravagants
Conscienciar sobre la importància dels hàbits saludables. Aproximar-nos a la cuina
Visita guiada al Tinglado 4
Visita guiada a l'exposició per conèixer la història de Tàrraco.
Magic brains
Il·lusionar desde les arts escèniques a veure la relació entre la neurociència i l'art des del món de la màgia.
BENESTAR I COHESIÓ DE L'EQUIP DOCENT i EQUIP DIRECTIU_ Mètode Bridge®. Bonificable per Fundae. 5h.
Curs pràctic i vivencial amb eines per millorar la salud relacional dels equips docents i augmentar el seu benestar personal i efectivitat grupal. 5h.
Mostrant 1-10 de 2.271 elements.