Resultats de la cerca
Coasteering
Amb el Centre EXcursionista de Catalunya l'alumnat podrà gaudir d'una activitat aquàtica, refrescant i de descoberta de l'entorn recorrent la costa per trams rocosos, fent salts a l'aigua.
El ferro i el seu treball
Visita a l'última Farga que va treballar a Catalunya i complementa-ho tot visitant la col·lecció del ferro del Museu Etnogràfic de Ripoll.
EL BOSC MATEMATIC (DIVERMATIQUES)
Càlcul de l’index foliar d’un bosc o d’un parc, finca, etc. A desenvolupar durant una jornada amb una sortida a l’exterior. . Matemàtiques tractades de forma lúdica.VISITA A UNA CENTRAL HIDROELÈCTRICA
El recorregut per la central el fa un tècnic de la mateixa instal·lació que us ajudarà a entendre com funcionen aquest tipus de centrals des de dins.Taller de Batucada amb els percussionistes de Txarango
Taller de percussió que treballa la musicalitat a partir dels ritmes de batucada. Apte per a totes les edats i tots els nivells sense necessitat de tenir coneixement previ.
Del Neolític a la re-evolució de l’agricultura
Aquesta activitat ens proporciona aprenentatges valuosos per repensar un futur sostenible per a la vida al planeta.
LA NAVEGACIÓ TRADICIONAL
Activitat de navegació a bord d'un llagut balear centenari pel port de Barcelona on l'alumnat practicarà la navegació tal i com es feia fa 100 anys, utilitzant tècniques i eines tradicionals.
REINVENTEM OBJECTES. PICASSO
Tipologia: Taller d’art Lloc: Sales d’exposició i espai taller Ràtio: 2 grups de classe Durada per grup: 120 min Nivell: Cicle mitjà i superior de primària Preu: 200€ per grupL’autoconeixement com a eina per triar el teu futur
Ajudem els estudiants a triar a què volen dedicar-se en el futur i com escollir el millor grau per assolir el seu objectiu.
El Peix Irisat
Un espectacle de teatre i titelles inspirat en els contes il·lustrats de Marcus Pfister, que ens ajudarà a descobrir el fons del mar i el valor de l’amistat.
Mostrant 1-10 de 2.271 elements.