Resultats de la cerca
PARTICIPA I GAUDEIX DE LES FESTES MAJORS
Amb amb aquesta visita i a través d'un joc de pistes coneixerem la cultura popular de Santa Margarida i els Monjos i acabarem amb un joc de preguntes i respostes ràpides d'allò més divertit!
De quin color és la llum?
Taller pràctic amb experiments fàcils i divertits per descobrir com funcionen els colors i la llum.També oferim l’opció de fer l’activitat en anglès.
RELLOTGES I MES RELLOTGES (DIVERMATIQUES)
Al Taller de Rellotges, adreçat a alumnes d’ESO, es fa un repàs als diferents mètodes de mesura del temps des de l’antiguitat, i es du a terme la construcció de diferents rellotges de sol, entre altreEndinsa't al Vesper. Visita guiada al CIARGA i al Refugi del Serral
Visita guiada en la qual els alumnes coneixeran com era el dia a dia i les persones que com ara enginyers, mecànics i pilots treballaven a l’aeròdrom durant la guerra.
Teràpia a través del riure per a claustres estressats
Taller de risso teràpia a traves del joc dissenyat per treure tensions individuals i amb l'equip de treball per fomentar relacions sanes i disteses.
GIMCANA A L'AIRE LLIURE
la gimcana és un conjunt de proves de destresa o enginy que es realitzen -sempre en grup- per equips al llarg d'un recorregut. En aquest cas, seran sempre a l'aire lliure, preferentment a la natura.
Taller a l'aula Els peixos del Mar Mediterrani
Biologia i ecologia dels peixos. Anatomia externa. Conèixer i identificar diferents espècies de peixos mediterranis. Impacte ambiental de la sobrepesca.Sortida Coneguem el bosc
Ecosistema boscós: característiques i conservació. Flora i fauna, espècies i adaptacions. Rastres d'animals.CONSTRUIR AMB CIMENT
Aquest taller permet que els alumnes experimentin amb les propietats del ciment que en fan d’ell un material de construcció clau en la transformació del paisatge.
Modernisme i modernitat
Visita dinamitzada a l'arquitectura de CaixaForum
Mostrant 1-10 de 2.271 elements.