Resultats de la cerca
Visita comentada a “Rubens i el seu taller”
Les claus de la producció de Rubens
PROJECTE MIRADES - La discapacitat comença en la Mirada de l'altre.
“Mirades” és una activitat vivencial, dirigida al públic de secundària, amb l’objectiu d’experimentar, reflexionar i transcendir entorn de la discapacitat i la diversitat funcional.
Taller a l'aula Els peixos del Mar Mediterrani
Biologia i ecologia dels peixos. Anatomia externa. Conèixer i identificar diferents espècies de peixos mediterranis. Impacte ambiental de la sobrepesca.MÓN SANT BENET: Pedra sobre pedra
Taller participatiu per conèixer els estils artístics medievals
Descobreix l'origen de la vinya!
Un passeig en un entorn privilegiat de vinyes i oliveres per conèixer les darreres investigacions efectuades al bressol de la vitivinicultura al Penedès, de la mà d’un dels arqueòlegs de l’equip d’invColònies de cohesió i emocionals per la ESO a la Figuera (Castellnou de Bages)
unes colònies participatives on es potencia l'expressivitat, el coneixement propi del cos i les emocions, habilitats físiques i la abona relació amb els companys
Vaixells empentats pel vent
Activitat del programa educatiu "22 dies en 22 peus, aventura en solitari a l'Atlàntic 2025"
Gran parc d'Art Accions Rock i Jocs Tradicionals per Ganàpies
Instal·lació participativa amb diferents espais a on podreu jugar i treure a passejar als vostres nens i nenes interiors: a l'escola, amb tota la família, amb els veïns i les veines...🤹♂
Flors per a un futur sostenible
Visita dinamitzada. Darrere de l'energia solar
VOLS EMPRENDRE EL TEU PROJECTE
En aquesta conferència Jordi Cirera creador de l'empresa Educaports explicarà els diferents processos en el moment d'emprendre per apropar totes aquelles experiències, decisions i situacions.
Mostrant 1-10 de 2.271 elements.