Resultats de la cerca
Planta de Compostatge de Sant Cugat del Vallès
Visita a la planta de compostatge de Sant Cugat del Vallès tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari.
Audició musical: "Melodies, ritmes, danses africanes"
Audició musical senzilla però molt completa, participativa, per conèixer el ric llegat de la música africana i la seva enorme importancia entre els pobles africans. Conèixer per aprendre i estimar.VIA VERDA DELA TERRA ALTA EN BICICLETA
En bici per on passava el tren. L' antic ferrocarril unia Alcañiz i Tortosa i es va abandonar fa més de 40 anys. Ara està tot asfaltat i és una agradable passeig, però...No t´oblidis la llanterna!
Clastify: recursos per a batxillerat internacional
Plataforma educativa en línia dissenyada per ajudar especialment estudiants de Batxillerat Internacional i qualsevol altre batxillerat per a millorar els seus treballs acadèmics.
Animal Challenge!
Què és un Santuari?
Un Circ de contes
Un espectacle de contes i pallassos amb un narrador molt especial, recorda aventures passades al circ i us durà fins als extraordinaris circs ambulants d’abans.
Taller per saber actuar en cas d’accident. Converteix-te en el millor socorrista de la teva llar.
Als tallers aQuna t’ensenyem a detectar i evitar els accidents i et facilitem eines pràctiques per tal de saber com actuar quan es produeixin. Converteix-te en el millor socorrista de la teva llar.
Investiguem què hi ha a l’aigua
Aquesta activitat permet una primera aproximació a l’anàlisi química de les aigües.
LA CASTANYERA I LA TARDOR
Activitat per treballar la cohesió de grup i el treball en equip. La Castanyera ens guiarà per a resoldre tots junts un enigma. Per infantil, és el Marrameu Torracasatanyes qui ens guia l'activitat.
Sessió de formació per a docents
Activitat del programa educatiu "22 dies en 22 peus, aventura en solitari a l'Atlàntic 2025"
Mostrant 1-10 de 2.271 elements.