Resultats de la cerca
Visita comentada a "Ones"
Visita comentada
Viatge en el temps
És un dels 5 eixos temàtics que té la finca de Vallclara. On farem un viatge per diferents èpoques i viurem milers d'aventures!
Encaixem a Cal Trepat
Taller on mitjançant material original provinent de la secció dels modelistes dels dissenys de les màquines Trepat desenvolupem un joc de cerca i d’encaix.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Descobrim Vilauba, una vil·la romana
A través del joc i la deducció coneixerem de primera mà un altre aspecte de la romanització a les nostres contrades: les vil·les romanes.Jornada de Portes Obertes EDUCACIÓ (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Caracterització i anàlisi del so: La veu i els sons musicals
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat assoleixi una major comprensió del so mitjançant la seva caracterització, la caracterització de les ones sonores i les seves magnituds associades.SENDERISME AL PARC NACIONAL D'AIGÜESTORTES
Rutes de senderisme guiat per a escolars al Parc Nacional d'Aigüestortes i Estany de St. Maurici
ESCRIPTURA I MONEDA: LES PISTES PER ARRIBAR AL PASSAT!
Coneixerem l’origen de l’escriptura ibèrica i el seu alfabet per aprendre a escriure i llegir inscripcions en diferents tipus de suport com les tauletes de cera o les monedes.
Taller a l'aula Algues i plantes senzilles
Conceptes sobre la biologia de les algues, Biologia dels grups de les molses i les falgueres. Diferenciar les algues de les plantes senzilles. Protecció i conservació d'aquests organismes.Mostrant 1-10 de 2.255 elements.