Resultats de la cerca
Velocitat de reacció química en un airbag
Taller a la UAB que pretén que els estudiants siguin capaços de definir el concepte de velocitat de reacció i desenvolupin un mètode per calcular-la en el context de fabricació d'un Airbag.DE L'ART AL DISSENY: APRENEM A COMUNICAR
Quin és l’origen de l’expressivitat artística i com aquest art pot influir en el disseny gràfic actual? Aquestes són algunes de les qüestions que intentareu resoldre durant aquesta activitat.
La Laura i en Joan descobreixen el món dels Ilergets (arqueologia)
En aquesta activitat, ens posarem a la pell d'arqueòlegs/es per estudiar i interpretar diferents restes arqueològiques de quatre poblats ibers i descobrir els seus costums i professions.
Visita guiada per entendre l'importància dels Canals d'Urgell
Hi havia una vegada,una terra tan i tan plana...així comença el nostre viatge en el temps.Fa 150 anys aquestes terres eren conegudes com el Clot del Dimoni,voleu entrar-hi?Us esperem!!
MÓN SANT BENET: El misteri de Sant Benet
Joc d’investigació
NI TU, NI JO
Espectacle de teatre-fòrum d'igualtat que planteja 3 escenes de relacions noi-noia més 1 escena de flaixos del nostre dia a dia. La segona part de l'espectacle és de particiàció del públic.
Llegim la imatge. Iconografia per entendre l'art.
Visita especialitzada per aprofundir en els nostres coneixements iconogràfics i literaris a partir de la lectura del patrimoni present a la Catedral.
Aprenem a ballar sardanes
Amb quins passos es balla una sardana? I què és un concurs sardanista? Descobriu el món de la sardana en un taller dinàmic i ple de ritme en què els punts i la germanor seran molt importants.
L'estratègia ho és tot
L’activitat consisteix a resoldre cinc reptes d’estratègia diferents en grup que posen a prova l’enginy dels alumnes.. No tot és blanc o negre.
VISITA LA GRANJA i LA MASIA
Feines a pagès, animals de granja, hort, bosc, cavalls..En català i anglèsMostrant 1-10 de 2.262 elements.