Resultats de la cerca
Els satèl·lits catalans en realitat virtual i ulleres 360º
Endinseu-vos en una experiència 360º, amb ulleres de realitat virtual per visitar els satèl·lits que s'han llençat des de Catalunya!
El llop i les 7 cabretes
La manera de tractar el conte, Amb senzillesa i sense estridències..Visita al Museu de Gerri de la Sal
Visita a l'edifici del magatzem datat del S.XVII, amb restes de sal a les seves parets i unes naus de 7 o 8 metres d'alçada. No et ve de gust conèixer com es produeix la sal tant lluny del mar?Nadal Elèctric - Taller de decoracions tecnològiques
Construirem decoracions lluminoses que amaguen un petit circuit elèctric, i aprendrem els conceptes bàsics de com es transmet el corrent elèctric.
LA PEDRERA: Expedient Gaudí
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
VOLCANS I BASALT
Observar, estudiar i interpretar la història geològica del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa, mitjançant la visita a diferents reserves naturals del parc i a un aflorament basàltic.La volta al món en 80 minuts - Concert
Experiència multicultural i pedagògica amb un toc lúdic. La Irene i en Marc han preparat un concert que depèn de l'atzar, un joc d'aprenentatge per als infants.
Rutes de coneixença de l’entorn escolar
Dissenyem itineraris didàctics per explorar els voltants de l'escola, integrant-los als projectes de classe per aprendre a l'exterior de manera pràctica i divertida.
El Rodalisme, la roda dels localismes
Joc per treballar les variants dialectals del català
Jornada de Portes Obertes
La millor manera de conèixer la universitat és viure-la!
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.