Resultats de la cerca
ESCRIPTURA I MONEDA: LES PISTES PER ARRIBAR AL PASSAT!
Coneixerem l’origen de l’escriptura ibèrica i el seu alfabet per aprendre a escriure i llegir inscripcions en diferents tipus de suport com les tauletes de cera o les monedes.
ENDESA EDUCA DIGITAL
L'objectiu principal és conscienciar els alumnes sobre la necessitat de fer un consum responsable de l'energia i de tenir cura del medi ambient.La veu del vent. Els instruments de la Catedral
Activitat estructurada en un primer descobriment de la Catedral a través d'un itinerari musical per, finalment, acabar deixant anar la creactivitat tot realitzant un taller de manualitats.
El meu primer diccionari d'anglès
El meu primer diccionari d’anglès està pensat com el primer diccionari d’aquesta llengua per als alumnes que la comencen a aprendre.
Toca - toca...els teixits!
Un conte teatralitzat amb un taller i una visita dinamitzada a les sales del Museu Tèxtil.
CONTES QUE SONEN
Espectacle que combina contes tradicionals amb cantarelles, ambientats amb elements plàstics i personatges reals, amb la música en directeTrenquem el silenci
Xerrada/ taller d'1h 30 min on escoltarem en primera persona una història de superació i valentia sobre l’abús a menors.
Cambra Fosca Gegant
Us oferim endinsar-vos a l’interior d’una cambra obscura gegant i gaudir de la màgia que suposa veure aparèixer la imatge a través d’un minúscul forat.
Taller de circ i psicomotricitat CIRKOMOTIK
El parc de la “Circomotricitat” Jocs de psicomotricitat orientats al circ. Un espai lúdic, alternatiu i no competitiuLA PESCA MUNDIAL DELS TAURONS
Activitat destinada per a secundària, 2n cicle i batxillerat
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.