Resultats de la cerca
Quina família més mona!
Introducció a l'origen del bipedisme i l'evolució del llinatge de l'espècie humana
Cap aquí i cap allà
Des de l'aparició de la roda fins els transports del segle XXI
Tallers i Campionat de Scrabble en català
L'Scrabble és una manera lúdica per a practicar el català (cal vocabulari i una bona ortografia per aconseguir fer punts) i la millora del càlcul mental (comptant els punts).
La Borda de Ritort
Allotjament de turisme rural situat al poble de Sort ideal per escoles i per famílies. Activitats tot l'any.
El Camí dels Humans
La visita a l’exposició Humans Moderns ens inspirarà per posar-nos en la pell dels nostres ancestres i planificar i elaborar allò que necessitaríem per emprendre nous camins a la nostra vidaNasa Higher Education
Recursos online de la NASA per a Batxillerat i Estudis Superiors. Inclou simuladors d'aurores boreals, de satèl·lits, opcions de beques, concursos de projectes STEM, etc.
Sessions d'astronomia a la vostra escola
Els astrònoms de l'Agrupació Astronòmica Sabadell podem venir a la teva escola a fer sessions d'astronomia, tant teòriques com pràctiques: xerrades, observacions amb un telescopi portàtil i tallers.ENDINSA'T AL VELL MARÍ
Activitat destinada per a primària cicle superior.
Taller de Física la Mentora Alsina (II)
Els alumnes coneixeran com era un laboratori de física experimental de començament de segle XX
Descobrint la UdG ONLINE
Sessions informatives en línia “Descobrint la UdG”
Mostrant 1-10 de 2.272 elements.