Resultats de la cerca
REVIR, pràctiques científiques al CRECIM de la UAB
Les activitats estan relacionades amb temes de rellevància social i científica. Es tracta que l'alumnat posi en marxa els seus coneixements per construir models amb l'ajut de noves tecnologies.Un mar de plàstics. Taller sobre residus
Instal·lació artística de caràcter mediambiental per endinsar-nos al fons marí i reflexionar sobre la contaminació per plàstics i envasos del mar i l’oceà.
Itinerari de natura a la Sala
Recorregut per una de les zones amb més vegetació del canal que, des del segle XIV, porta aigua a Manresa.
LES FEINES DELS IBERS
Ens acostarem a l'època ibèrica a través d'algunes de les seves activitats productives que podrem classificar en els sectors econòmics, primari, secundari i terciari.
Visita al port pesquer i a la platja
Formació de platges. Biologia i ecologia de peixos mediterranis. Grups d'invertebrats marins: la seva biologia i ecologia. Ports pesquer. Llotja o subhasta del peix. Arts de pesca.
Bategant Aigua. Glops de consciència
Coneixements, observacions, reflexions, música i dansa per prendre consciència del seu valor.
Visita comentada a “Extraterrestres”
La possibilitat de vida fora de la Terra
Descobreix el museu
Visita guiada per descobrir el MNACTEC i la seva transformació de fàbrica a museu
Ecoparc de Sant Adrià de Besòs
La visita guiada a l'Ecoparc de Sant Adrià de Besòs permet fer una aproximació al pretractament dels residus que s'han dipositat al contenidor de resta.
Elmer, l'elefant de colors
Conte teatralitzat per a infants des de 2 fins a 8 anys.
Mostrant 1-10 de 2.271 elements.