Resultats de la cerca
Educant en igualtat
Pàgina on trobar recursos per per sensibilitzar i educar en igualtat a les escoles.
Els límits estan a la teva ment
A partir d'experiències personals es teixeix el guió d'aquesta xerrada on apareixen les dues branques que caracteritzen el protagonista: la consciècnia vers la discapacitat i el sentit de l'humor.
Sortida Coneguem el bosc
Ecosistema boscós: característiques i conservació. Flora i fauna, espècies i adaptacions. Rastres d'animals.Depuradora de Montcada + Casa de les Aigues de Montcada i Reixac
La vista s'inicia a la depuradora, on es realitzarà l'itinerari per la instal·lació i després els participants es dirigiran cap a la Casa de les Aigües.
Colònies de natura al Delta de l'Ebre
Organitzem i gestionem colònies al Delta de l'Ebre amb un equip d'educadors/es ambientals amb molta experiència en el sector del lleure i amb coneixements avançats sobre el delta de l'Ebre.
"Comercialització i Màrqueting de la Llet" - Visita especialitzada a la granja Llet Nostra de Monells (Experiència #APROP)
Visita a la granja Llet Nostra de Monells i xerrada de caire empresarial, adaptada per a grups d'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius, sobre la comercialització i el màrqueting de la llet.
CANVI CLIMÀTIC I OCEANS
Activitat destinada per a secundària, 1r i 2n cicle
MANS, espectacle visual i poètic
Mans és teatre visual, i poètic que fa servir diferents llenguatges artístics. La imaginació projecta idees, la raó les endreça i les mans les fan realitat. Tot per descobrir, tot per fer.
LA MÀGIA DEL MENJAR BÉ
Una dietista-nutricionista diplomada i un mag professional es donen la mà per a oferir un taller amè, lúdic i alhora pedagògic sobre alimentació i nutrició. Hàbits, higiene, aliments bàsics...
EL CÀNTIR CORONAT (Museu Deu)
Es treballarà la històrica ceramista del Vendrell.
Mostrant 1-10 de 2.268 elements.