Resultats de la cerca
Invents científics
Els alumnes tindran l’oportunitat de realitzar diferents experiments relacionats amb algun científic/a important al llarg de la història.
EL VALOR DE LES PLANTES
S'aprendran les funcions dels boscos acompanyats d'educadors ambientals que transmetran els coneixements d'una manera interactiva i amena on l'aprenentatge es basarà en l'experimentació i observació.
Taller de còmic: Les expressions dels personatges
Els alumnes aprendran a posar- li cara a les emocions i estat d’ànim dels personatges d’una tira còmica. Tot això mitjançant una sèrie d’exercici pràctics.Taller a l'aula de Consum sostenible
Comerç just, els residus que es generen, la procedència dels productes que comprem, l’impacte ecològic que tenen els diferents productes, consells per consumir responsablement, etc.TALLER DE CAL·LIGRAFIA MEDIEVAL I IBERA
Amb pinzells i plomes d’au i tinta ferro gàl·lica escriurem amb cal·ligrafia medieval gòtica com feien els antics escribes.
Jornada de Portes Obertes
La millor manera de conèixer la universitat és viure-la!
Astrolònies
És un dels 5 eixos temàtics que té la finca de Prades. On coneixerem a dos científics d'EDUNASA i a un extraterrestre d'allò més particular i viurem milers d'aventures!
Ruta de l'arròs en trenet
Aquesta ruta en trenet tan divertida ofereix la possibilitat de conèixer el món del cultiu de l'arròs, des de la sembra fins a la collita.
La Facultat de Ciències de la Terra de la UB va a les escoles
El professorat i personal investigador en formació de la Facultat s’ofereix per anar als centres educatius a fer una xerrada sobre un tema d’actualitat.
Exploradors/es de la natura
L'entorn on treballem ens proporciona un marc idoni per poder reconèixer el tipus de vegetació, fauna i flora, i la part fluvial amb totes les seves variants.
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.