Resultats de la cerca
MÓN SANT BENET: El monestir en joc
Itinerari de descoberta del monestir
Granja-escola + activitat amb ponis
El nostre objectiu és que els infants es diverteixin, aprenguin a cuidar els animals i connectin amb la naturalesa. Vine a gaudir un dia diferent!
Taller de percussió La Cuina dels Ritmes
Taller de Percussió en el que jugarem amb un munt d'"estriments" de cuina. Sí. ho heu llegit bé, estriments, que no és cap altra cosa que estris de cuina utilitzats com a instruments per a fer ritmes!
ELS COLORS DEL VIDRE AL POBLE ESPANYOL
Coneixeu l’Arc de Sant Martí? Té molts colors oi? Què us sembla si atrapem alguns d’aquests colors i els posem sobre un vidre? Acompanyeu-nos i veurem com es fa el vidre i com podem pintar-hi a sobre.
Descobrint les Salines de Cambrils
Sabies que no tota la sal ve del mar? Descobreix com es fa la sal a muntanya, en ple cor del Solsonès.
Taller d'electrònica amb Makey Makey: Gamepad
Programem un petit minijoc amb scratch i movem el personatge amb un comandament que construïm nosaltres mateixos!
I TU, QUÈ PINTES? (Museu Deu)
L’educadora del Museu Deu visita els centres educatius on explica la vida i obra d’artistes.
Un món de contes
Parlem de diversitat lingüística i del gènere del conte mitjançant la lectura i interpretació de contes en català i en francès.
LA PEDRERA: Visita guiada a l’exposició “Sean Scully”
Visita a l'exposició temporal
Es poden detectar les partícules subatòmiques
Taller de detecció de partícules subatòmiques com muons o electrons amb cambres de boira.
Mostrant 1-10 de 2.255 elements.