Resultats de la cerca
La Laura i en Joan en una nanorecerca (nanotecnologia)
A través de l'experimentació ens submergirem al món micro i nanoscòpic per descobrir noves propietats de la matèria i la importància de la recerca per l'avenç tecnològic.
EL MÓN MEDIEVAL. UN VIATGE IMMERSIU DEL ROMÀNIC AL GÒTIC
A través de la nova sala immersiva del MEV farem un recorregut per l’art, la història i el pensament de l’edat mitjana, des del feudalisme al naixement de la burgesia.
L'AIGUA DEL MAR ÉS PROU NETA?
Activitat d'investigació sobre la qualitat de les platges a la ciutat de Barcelona o Badalona.
De plàstic a fantàstic: un residu creatiu
Visita + taller per a grups escolars a l’exposició Plàstic. Genial o pervers?
Visita-taller: 1r DE PRIMÀRIA - RELATS OCULTS
Coneixem allò que realment ens vol transmetre l'artista!
VEUS D'AIGUA, la cantata exclusiva de Secundària al voltant de la Barcelona històrica
Una gran experiència musical col·lectiva cantant les llegendes de 5 fonts històriques de Ciutat Vella de Barcelona
Descobriu la increïble història del bandoler Perot Rocaguinarda
Activitat per explicar què era el bandolerisme a través de la vida i llegendes relacionades amb el bandoler del Lluçanès, Perot Rocaguinarda, un dels nyerros més famosos a l'Europa del s.XVII.
Un doblatge de pel·lícula
Taller on s'aprenen els aspectes bàsics que cal tenir en compte per encarar un doblatge.Estades de Mar Aventura - Costa Daurada
Gaudeix amb el teu centre o grup d'una jornada o varis dies d'activitats marítimes a la Costa Daurada! No us ho podeu perdre!
Llum i color (Barcelona)
Experiments per interpretar fenòmens òptics
Mostrant 1-10 de 2.255 elements.