Resultats de la cerca
Univers Gaudí
La visita dinamitzada vol donar a conèixer Gaudí d’una forma innovadora. Apropar l’alumnat a Gaudí mitjançant una activitat educativa-cultural treballant les competències de cada cicle educatiu.
El gran dia de Girona
Aquesta activitat proposa l’observació atenta d’un sol quadre, un dels més representatius de la ciutat de Girona: El Gran Dia de Girona (1863-64)
La Vilanova de Baix a mar: Itinerari i visita a l'Espai Far
Itinerari per la façana marítima per conèixer el patrimoni mariner de la ciutat.
Taller d'animació amb Scratch
Amb el programa Scratch crearem una escena animada a mode de mini pel·lícula.Caracterització i anàlisi del so: La veu i els sons musicals
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat assoleixi una major comprensió del so mitjançant la seva caracterització, la caracterització de les ones sonores i les seves magnituds associades.Taller d'Astronomia sobre Caça d’asteroides amb astroxperiences.com
Descobriràs els diferents tipus d’asteroides i els que es troben propers a la Terra, despertant la teva curiositat i fascinació per aquests visitants del cosmos.
La Botigueta
Un espectacle de teatre i titelles sobre consum responsable, Temes com el reciclatge, el comerç just o els productes de proximitat tractats de manera divertida i participativa.
Taller de forja. L’ofici de ferrer en el món medieval
Convertiu-vos en ferrers medievals i elaboreu una eina de ferro a l'Àrea de Recerca Experimental Arqueològica de l'Esquerda
Què és un vaixell?
A la sala de les maquetes de vaixells, explicarem què és un vaixell, les seves parts, les diferents tipologies...La Borda de Ritort
Allotjament de turisme rural situat al poble de Sort ideal per escoles i per famílies. Activitats tot l'any.
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.