Resultats de la cerca
La dansa dels animals fantàstics
Primer es fa una visita al Museu d'Art de Girona, on s'aprenen els moviments dels animals amagats a les obres. Després es fa una dansa conjunta, portant màscares que s'hauran fet al taller.
ESCOLARS NEU - Glacial (3 dies - 2 nits)
𝗗𝗲𝘀𝗰𝗼𝗯𝗿𝗲𝗶𝘅 𝗹𝗲𝘀 𝗻𝗼𝘀𝘁𝗿𝗲𝘀 𝗲𝘅𝗽𝗲𝗿𝗶è𝗻𝗰𝗶𝗲𝘀 𝗲𝘀𝗰𝗼𝗹𝗮𝗿𝘀 𝗮 𝗹𝗮 𝗻𝗲𝘂! Som especialistes en viatges on els alumnes aprenen i es diverteixen fora de l’aula. Monitoratge 24
Artesans i gremis a l'època medieval
Taller amb el qual ens endinsem en el món medieval per tal de descobrir la societat feudal amb els seus artesans i gremis. Posarem en pràctica un d'aquests artesanats: el vitrall.ESPÈCIES INVASORES MARINES. L'AMENAÇA SILENCIOSA
Visita dinamitzada a l’exposició “Espècies invasores marines, l’amenaça silenciosa” per tal de mostrar una de les principal causes de pèrdua de biodiversitat a la Mediterrània.
APRÈN A FER PAPER RECICLAT. TALLER PER MESTRES, DOCENTS, PROFESSOR@S
A partir dels rebutjos de paper que genereu a l'escola, farem un paper nou, útil i bonic. Us proporcionarem idees didàctiques per a la seva aplicació a cada cicle.
Garrtoxa Terra de volcans
Proposta de treball de síntesi
Diversitat i convivència
Tallers i accions de suport als Centres Educatius per al treball de la convivència.
VISITA CONTE
Visita conte per a infantil.
LA PEDRERA: Hi havia una vegada el trencadís
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.