Resultats de la cerca
Visita dinamitzada a “Mamut”
Visita comentada
Descobreix Vidrà
Gimcana amb codis QR al voltant del poble de Vidrà.
UN MAR D'ESPERANÇA
Activitat destinada per a Infantil i cicle inicial primària. (I3, I4, I5, 1r i 2n)
De qui és aquesta petjada?
L'alumnat descobrirà els animals que ens envolten amb una presentació teòrica i un taller pràctic. Una experiència educativa per conèixer la fauna local de manera dinàmica i participativa.
Introducció a la fabricació digital amb Tinkercad
Una experiència on l’alumnat descobreix les possibilitats de la tecnologia 3D i la fabricació digital: el tall làser i la impressió 3D de forma progressiva amb el treball per reptes.
Descobrint el Delta del Llobregat
Excursió amb el Centre Excursionista de Catalunya per descobrir els aiguamolls del Llobregat: espai singular i un oasi dins l'àrea metropolitana amb gran riquesa de vegetació i fauna.
Anàlisi química de l’aigua
Aquesta activitat permet una aproximació a diferents tècniques d’anàlisi química d’aigües: colorimetries, volumetries, la utilització de diferents kits o aparells d’anàlisi, entre d’altres.
Interacció llum - matèria o l'efecte hivernacle
Taller a la UAB en què es pretén que l'alumnat assoleixi una major comprensió de la interacció entre la radiació electromagnètica i la matèria en el context de la problemàtica de l'efecte hivernacle.EL JOC DE L'ARTESANIA
Organitzats en grups fareu un taller artesanal a l’atzar, el que us hagi tocat al joc. Per aconseguir ser els primers, caldrà que aconseguiu les eines, el material, l’artesà/ana....tot un repte!
Colònies escolars sobre aventura i natura
Projecte educatiu adaptat a tots els nivells d' educació infantil i primària que combina activitats mediambientals de descoberta del bosc mediterrani, amb activitats de multiaventura i de granja.
Mostrant 1-10 de 2.265 elements.