Resultats de la cerca
EXPOSICIÓ VIRTUAL POBLE GITANO: \"E AVER ROMÁ\"
Aquesta és una molt bona eina per conèixer de manera vivencial el poble gitano a l'ESO, al batxiller.Pintem sense colors
L'activitat consta d'una visita guiada al Museu d'Art de Girona per descobrir els diferents pigments i les tècniques artístiques, per anar després al taller on farem les nostres pròpies pintures.
Gas i petroli
Visita temàtica on s’explica l’ús de diferents energies fòssils: el gas ciutat, el petroli i el gas natural
El titanosaure i els seus amics
Activitat on, a través d’un conte, coneixerem el Titanosaure i d’altres espècies. Tot això amb dinàmiques molt divertides on els nens són els protagonistes. Descobrirem què és això de ser paleontòleg.Maleta pedagògica: La Laura i en Joan i l’amenaça de l'espècie perduda (aqüicultura)
La maleta, amb dos jocs i recursos pedagògics, s’ha elaborat a partir del conte La Laura i en Joan i l’amenaça de l'espècie perduda, sobre la recerca en aqüicultura.
LES ESTACIONS DEL MEV: LA PRIMAVERA
Amb escenificacions ens apropem als descobriments arqueològics. Investiguem, coneixem les obres, assagem i escenifiquem.
Una altra carta als Reis
Que es realment important? Que podem demanar als Reis? NadalTaller: Maquetes 3D
Fem maquetes en 3D i a partir de l’experimentació, la creativitat i l’època de l’any utlitzant la llengua anglesaMAREMÀQUINES, UN MAR DE MÀQUINES
Aquest taller permet a l’alumnat conèixer alguns sistemes tecnològics de la vida quotidiana aplicats a l’enginyeria naval, utilitzant peces de LEGO..
ZOO DEL PIRINEU "Espectacle de vol amb rapinyaires" i "visita guiada"
Podreu veure fins a 50 animals diferents: veure'ls, tocar-los i fins i tot alimentar-los! Tot això en un ambient educatiu, ensenyant els valors més importants com el respecte a la natura i als animalsMostrant 1-10 de 2.255 elements.