Resultats de la cerca
Juguem amb l'Op art i les il•lusions òptiques
En aquest taller ens aproparem a l'Art òptic (Op Art) i jugarem a crear efectes visuals i il•lusions òptiques sobre el paper.
Oferta esportiva i lúdica a La Molina
A l’hivern, les escoles poden gaudir d’un dia o d’una estada a La Molina per a no oblidar. Aprendre a esquiar és una experiència única i l’estació ofereix pistes per a tots els nivells d’esquí.
Cap de Creus, far i món Dalí
PARC NATURAL DEL CAP DE CREUS – FAR - EL MÓN DE DALÍ
CAÇA NIUS: La Recerca dels Ous Perduts.
Gimcana on descobrim el niu dels ous de dinosaure: rastres del bosc, petjades, ossos, dents. Realitzem el seu menjar, fem d'espeleòlegs, treballem amb motlles i esculpim.
Endrecem el territori
Activitat per a conèixer el procés d'avaluació d'impacte ambiental situant-se en el context geogràfic, geològic, botànic, faunístic i socioeconòmic del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa
L'aventura de l'aigua
L'activitat es dirigeix específicament a participants amb necessitats específiques de suport educatiu (NESE), i té com a objectiu principal gaudir d'una experiència sensorial rica a través de l'aigua.
Ho pesques?
Es visitarà la sala del museu dedicada a la pesca. S'explicaran les arts de pesca més comunes i els peixos més comuns de la nostra costa, fent servir materials relacionats.Voleu venir amb l'escola al Cremallera de Montserrat?
Arribar a Montserrat amb el Cremallera ofereix en si mateix la possibilitat de viatjar amb un mitjà de transport singular, gairebé únic a l’estat espanyol.
MNACTEC en ruta: Com ens vestim?
Taller per descobrir, observar i manipular les diferents fibres tèxtils
Energia Solar, energia infinita al nostre abast amb astroxperiences.com
Tenim clar que el futur és a les estrelles, començant per la més estimada, la nostra, la que ens dona la vida i l’energia.
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.