Resultats de la cerca
LA CAIXA DELS SONS (Museu Deu)
Les pintures del Museu Deu tenen so: els cotxes, la gent que passeja, les màquines que treballen al carrer… però avui està tot en silenci…
L'evolució dels vertebrats
Partint del coneixement del propi cos compararem el nostre esquelet amb el d'altres grups de vertebrats (dinosaures, mamífers, rèptils, etc.) per observar les similituds i diferències que compartim.
Descobreix l'origen de la vinya!
Un passeig en un entorn privilegiat de vinyes i oliveres per conèixer les darreres investigacions efectuades al bressol de la vitivinicultura al Penedès, de la mà d’un dels arqueòlegs de l’equip d’invFritz Haber, cara i creu del nitrogen
Fritz Habe va contribuir a la fabricació a gran escala d'adobs per a l'agricultura, i , al mateix temps, és considerat el pare de la guerra química.
Joc de taula Fronteres Invisibles
Aquest és un instrument lúdic pensat per mostrar la realitat de les persones immigrades a l’Estat Espanyol.
EXTRAVAGÀNCIES ARTÍSTIQUES (Museu Deu)
Què es considera art i què no? Quin preu té l’art? Què pagaríem per una obra d’art?
CURSA D'ORIENTACIÓ AL PENEDÈS
Orientar-se amb el Sol i amb la brúixola. Situar-se dins un mapa i desenvolupar una cursa d'orientació en equip on cada membre té el seu rol.
Jornada d'aventura a l'escola (festes final de curs, festa de l'esport, muntatges, etc.)
30 anys d’experiència dissenyant i coordinant activitats diverses per a escoles de tot Catalunya, avalen un equip tècnic professional centrat en la seguretat.
ESCOLARS – Unarre (2 dies - 1 nit)
Gaudeix d'una estada de 2 dies i 1 nit on els alumnes podran realitzar activitats divertides, d'aprenentatge i cooperació. Oferim packs a mida. Oferim monitoratge 24.
El Ramadà.
Què, qui, com, quan, on i per què
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.