Resultats de la cerca
La sostenibilitat en relació al Dret a l'alimentació
Formació sobre la sostenibilitat vinculada al Dret a l'alimentació.
El curiós museu d'en Roig Toqués i la Carpa Juanita
Visita dinamitzada al Museu de Curiositats Marineres Roig Toqués per conèixer la història d’un autèntic col·leccionista: Francesc Roig Toqués.
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: L'espavilat del Delta
Gimcana sobre el Delta de l'Ebre
L’origen de la vida
Itinerari
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Sortides de Nadal
Sortides d'un dia per a alumnes d'educació infantil i primària per a celebrar les tradicions nadalenques
Entre ametllers, pistatxers i oliveres
Activitat de descoberta ambiental en l'entorn de la finca de Mas de Colom
Cadaqués en vaixell des de l'Escala.
Ruta en vaixell per la Badia de roses fins a desembarcar a Cadaqués per visitar aquest emblemàtic poble mariner. Embarcar de nou i tronada a l'Escala en vaixell.
Vols tenir superpoders?
La Rita és una superheroïna preocupada pel medi ambient i pels residus. La voleu ajudar a diferenciar els diferents tipus de residus que podem generar a casa i a tenir un entorn més net?
La distribució de l’aigua al món
L’objectiu d’aquesta activitat és fer reflexionar sobre la paradoxa de l’escassetat de l’aigua que hi ha al món i el fet de ser el planeta blau.
Mostrant 1-10 de 2.253 elements.