Resultats de la cerca
Taller a l'aula: SOS plàstics al mar
Taller en el qual es parla de la probemàtica que te la nostra societat amb el consum descontrolat de plàstic, i de com afecta als nostres mars i oceans i els organismes que hi habiten.
Visites escolars al Molló Parc
Us proposem passar un dia envoltats d’animals en semi-llibertat en un paratge natural preciós. Una sortida diferent i educativa.
Visita dinamitzada al Teatre de Tàrraco
Visita dinamitzada al Teatre romà, on pren el protagonisme la participació i el diàleg
Viatja a Tàrraco!
Visita dinamitzada a l'exposició TARRACO/MNAT per a descobrir la ciutat de Tàrraco
Colònies 360º: Colònies sense mestres acompanyants
Amb Monitors 360º que tenen cura dels vostres fills/es en tot moment. Mimem als qui més estimes!
CAÇA NIUS: La Recerca dels Ous Perduts.
Gimcana on descobrim el niu dels ous de dinosaure: rastres del bosc, petjades, ossos, dents. Realitzem el seu menjar, fem d'espeleòlegs, treballem amb motlles i esculpim.
Patufet, on ets?
Una aproximació a l’agricultura per als més petits.
Colors del món (Lleida)
Visita comentada
Vine, explora i descobreix el Castell de Sant Joan
Participar activament en el treball de grup, argumentar les pròpies opinions i contrastar-les amb les dels altresOCEANS. UN MÓN DESCONEGUT
Una activitat immersiva al planetari del museu per conèixer la importància dels oceans en la vida al planeta Terra.
Mostrant 1-10 de 2.266 elements.