Resultats de la cerca
Quan les pedres parlen
Descobriu l’enginy i la sostenibilitat d’una tècnica mil·lenària
Visites als parcs de Bombers de la Generalitat
Conèixer el dia a dia a dia d'un servei públic força atractiu per als nens i nenes, i sensibilitzar en aspectes de prevenció d'incendis i seguretat a la llar.
Taller a l'aula Consum i depuració d'aigua
Cicle de l’aigua i els usos que se’n fa. L'aigua com a recurs és un bé escàs que cal gestionar i utilitzar de manera sostenible. Entendre per què és necessària la depuració d'aigua i funcionament.OLIMPÍADES INTERNACIONALS de FÍSICA FASE CATALANA
La Societat Catalana de Física anuncia la celebració de la fase catalana de l’Olimpíada Internacional de Física. Com a resultat d'aquesta prova s'escolliran els 13 representants de Catalunya.
Animals de la prehistòria
Nens i nenes formaran tribus amb diferents animals totèmics i aprendran a identificar-los, reproduir els seus sons i plasmar-los simulant tècniques pictòriques prehistòriques..Un matí a la potabilitzadora
Que és l'aigua potable?
FisLab.net - Física.Laboratori per internet
Laboratori Virtual de Física on experimentar virtualment i assimilar millor els conceptes de la física i comprovar els resultats d'exercicis teòrics resolts matemàticament.
Jornada de Portes Obertes ADE (presencial) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
ACTUA: UNA PROPOSTA DE TEATRE - DANSA I CONSTRUCCIÓ DE GÈNERE PER A ADOLESCENTS
Podem canviar els estereotips de masculí i femení utilitzant la dansa i el teatre? Aquest curs vol sensibilitzar els joves sobre el problema de la desigualtat de gènere.La setmana dels 7 dissabtes
Obra de teatre musical escolar per a infants des de I5 fns a 3r de primària. És una obra educativa, lúdica i interactiva, el que fa que els infants si puguin sentir partíceps des del primer moment.
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.