Resultats de la cerca
Com vivien els dinosaures dels Pirineus?
Descobrirem com les rèpliques fòssils de dinosaure ens parlen sobre aspectes relacionats amb la vida, la morfologia, els hàbits o la grandària d’aquests animals. Opció de taller en anglès.Depuradora de Gavà i les dunes litorals: un ecosistema singular.
Permet comprendre quines són les fases i els diferents processos que es fan en una depuradora i el seu paper en el manteniment de la qualitat de l'aigua dels espais naturals propers.
Taller a l'aula Vertebrats Terrestres
Biologia i ecologia dels diferents grups de vertebrats terrestres. Espècies més comuns del nostre territori. Problemàtiques que afecten els ecosistemes terrestres.Canvi d'aires o aires de canvi?
L’ activitat telemàtica "Canvi d’aires o aires de canvi?" pretén donar a conèixer la problemàtica actual de la contaminació atmosfèrica i acústica.
Visita comentada. Rineke Dijkstra i Philippe Parreno
La mirada de l’espectador
Visita a l'exposició “L’aigua a la ciutat”
L’activitat descobreix tot allò que habitualment no veiem del cicle de l’aigua dins de la ciutat: d’on ve l’aigua de l’aixeta de casa nostra i a on va quan marxa pel desguàs.
Un dia a Pagès, a la granja Mas la Coromina - ATO natura
Visita a una granja ramadera, Mas la Coromina - ECO ATO, on cada visita s'adaptada als cicles escolars per aprendre els cicles del camp, de la vaca, de la llet i des productes que se'n deriven.
Colònies nàutiques, platja i natura
A la Costa Daurada viurem unes autèntiques colònies nàutiques i de natura amb activitats i monitors propis de la casa.
Amb el mòbil al bosc
Activitat gratuïta per conèixer boscos mediterranis i atlàntics, sobretot les teixedes de Catalunya
APRÈN A FER PAPER RECICLAT. TALLER PER MESTRES, DOCENTS, PROFESSOR@S
A partir dels rebutjos de paper que genereu a l'escola, farem un paper nou, útil i bonic. Us proporcionarem idees didàctiques per a la seva aplicació a cada cicle.
Mostrant 1-10 de 2.276 elements.