Resultats de la cerca
MONSTRES MONSTRUOSOS
Escenifiquem un conte de l'Enric Larreula dramatitzat i narrat per l'autor, amb cançons i amb l'aparició de monstres-autòmates obra de l'artista Ferroluar.Què és un vaixell?
A la sala de les maquetes de vaixells, explicarem què és un vaixell, les seves parts, les diferents tipologies...Learning Resources
Recursos online amb anglès del National Education Network de Regne Unit. The internet provides a wealth of teaching and learning resources.
STEAM: La relació entre la S de Science i la M de Mathematics?
Les matemàtiques es troben per tot arreu i ja sabem que estan molt relacionades amb la tecnologia i l’enginyeria, però sovint es deixa de banda el paper que tenen en la química i la biologia.
Taller d'Astronomia: Micro meteorits amb www.astroxperiences.com
Vine i descobreix el fascinant món dels micro meteorits en aquest emocionant Taller. Aprendràs tot sobre aquests petits trossos de matèria estel·lar: com recollir-los, identificar-los i classificar-lo
Visita guiada a la Vil·la romana dels Munts
Activitat realitzada a la Vil·la romana dels Munts
Les adoberies de Vic. Un viatge a l’època dels artesans de la pell
Visita-joc per apropar els infants al patrimoni industrial, a la història dels pellaires de la nostra ciutat i a la col·lecció d’objectes de pell del Museu de l’Art de la Pell.
FACILITACIÓ I COHESIÓ DE GRUPS - Confiança, respecte, cooperació i unió
L'aula ha de ser un espai viu, per compartir, per col·laborar,per donar i rebre, per ser crítics, per construir, per aprendre i per CRÈIXER. La cohesió de l'alumnat és fonamental!!!
Introducció a la programació amb Minecraft Education
Una experiència on l’alumnat, a partir del videojoc Minecraft, s’introdueix d’una manera divertida i per reptes a la programació amb Python o MakeCode.
Radioactivitat: El cas de Fukushima
Taller a la UAB en el que es pretén que l'alumnat entengui com és un procés radioactiu i com quantificar-lo, en el context de l'accident a la central nuclear de Fukushima.Mostrant 1-10 de 2.253 elements.