Resultats de la cerca
L'empremta del bosc. Ecosistemes sostenibles
Si la natura és sostenible, per què no aprenem d’ella?
Viatge pel Sistema Solar amb astroxperiences.com
Mitjançat un simulador 3D farem un viatge pel nostre sistema solar, visitant cadascú dels planetes i veiem com són de prop, inclòs el seu interior
El viatge del dol
Maleta Pedagògica sobre el Dol per als centres escolars creada per AUDIR i Cementiris de Bcn. Dirigida a adolescents.
L’èxit depèn de la sort o de l’esforç?
En un món competitiu, els petits avantatges poden marcar la diferència.
El suro amb cinc sentits
Descobreix el suro amb els cinc sentits
Internet segura de tu a tu
Implantar el peer mentoring (formació entre iguals), on joves de 3r d’ESO són formats per assessorar als seus companys més joves. Mossos d'Esquadra.
Tecnologia tèxtil: de la fibra al fil
Taller tecnològic per conèixer les infraestructures i les matèries tèxtils
PAREM UNA TAULA A LA ROMANA.
El grup d'alummnes tindran a les mans diverses peces ceràmiques per tal d'observar-les i caracteritzar-les.
FEM MOSAICS AL POBLE ESPANYOL
Què és i com es fa un mosaic? Amb aquest taller descobrireu i realitzareu un petit mosaic decoratiu seguint la tècnica de Gaudí.
Depuradora de Gavà-Viladecans
La visita a l' EDAR de Gavà-Viladecans, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.