Resultats de la cerca
Joc lliure i creatiu - "Colors de Monstre"
Instal·lació participativa d’autor amb 23 espais de joc fets artesanalment amb fusta que combinen reptes d’habilitat i d’enginy per a totes les etapes educatives, a partir dels 4 anys.
CANTA'M UN QUADRE (Museu Deu)
Recorregut per la col·lecció de pintura del Museu Deu per tal de treballar la interpretació de l’obra d’art, a través de titelles i cançons que pertanyen al repertori tradicional català.
Anellament científic d’ocells a la Bòbila
De la mà d’un anellador professional, observarem com es realitza aquest mètode d’estudi que ens permet estudiar els ocells de prop i descobrir millor com són, què fan i què necessiten per viure.
Menjar i no ser menjat
Estratègies dels éssers vius. Visita comentada
EL VALOR DE LES PLANTES
S'aprendran les funcions dels boscos acompanyats d'educadors ambientals que transmetran els coneixements d'una manera interactiva i amena on l'aprenentatge es basarà en l'experimentació i observació.
Fem vitralls modernistes
Taller modernista basat en la realització d'un petit vitrall a partir de material adaptat a l'edat.El Zoo va a l'Escola
Animals salvatges de Catalunya. No deixis escapar als teus alumnes la gran oportunitat de conèixer de primera mà animals salvatges del nostre país. Els alumnes estaran en contacte directe amb animals.
La Laura i en Joan amb els secrets que amaguen les paraules (lingüística)
Fem un recorregut per la història de la lingüística, desvelem l'origen de l'escriptura i formem un equip d'investigació per descobrir els culpables d'un robatori a través de la lingüística forense.
DEL BRESSOL A LA LLUNA
Narració contada i cantada dels contes de l'editorial Kalandraka Cinc, Lluna, Miau, Ocellet de paper i Violí a càrrec d'una narradora professional.
El bosc encantat: éssers màgics
Tots i totes hem sentit històries i llegendes d’éssers màgics que viuen i cuiden dels boscos i la natura. Són molt tímids i haurem de passar un seguit de proves, perquè es puguin refiar de nosaltres.Mostrant 1-10 de 2.254 elements.