Resultats de la cerca
Recursos per treballar la Unió Europea
Jocs i activitats per aprendre sobre els països, les llengües i les institucions europees.
De la cèl·lula a l'ADN
Taller de ciència on es treballaran diversos aspectes al voltant del nostre material genètic.Museu de la fruita i de l'alimentació saludable de Catalunya
Descobreix cinc espais que t'endinsaran en l'univers de la fruita i els hàbits saludables resseguint el camí que recorre la fruita des del camp fins a casa nostra.Estades Escolars a l'Alberg de Banyoles
Estades de descoberta de la conca lacustre de Banyoles amb activitats de natura, combinades amb propostes d'arqueologia, lleure i esport a l’Alberg de Banyoles
Fem ràdio!
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
Vaixell de visió submarina
Navega per la incomparable reserva marina de les Illes Medes en un vaixell de visió submarina!
Educació Emocional durant el curs escolar
Un programa pràctic per entrenar les competències emocionals dels alumnes a l’escola amb el Mètode La Granja® o bé a través d'una excursió o colònies.
En Clau de Gènere, recorregut per la col·lecció.
Visita dinamitzada: ESO i Batxillerat. Visita a la col·lecció des de la perspectiva de gènere, amb l'objectiu de donar a conèixer el treball de la Dona Artista a Catalunya.
Alimentació conscient, sostenible i saludable
Salut, ètica animal i medi ambient
Sessions de docència
La Biblioteca de Catalunya ofereix diverses modalitats de visites i sessions adreçades al públic escolar amb l’objectiu de fomentar el coneixement de la BC i del llegat cultural que s’hi conserva.
Mostrant 1-10 de 2.265 elements.