Cerca d'activitats:​

Indica comarca o municipi o deixa en blanc per tota Catalunya

Cerca avançada:​

Neteja

Resultats de la cerca

Fem ràdio!

Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio

Hortolans per un dia

En un recorregut a peu cap a l’hort, descobrirem diverses hortalisses i coneixerem quin sistema segueixen els pagesos de la zona per regar els seus horts.

Històries del Mar (Primària)

En què s’assembla o es diferencia la societat actual de la del passat? Com ens divertim a la platja en el nostre temps lliure? Seguim viatjant com abans? Hi continua havent pirates?

LABORATORI DE MAR

Aquesta activitat ha de servir per conèixer les principals característiques físiques i químiques de l’aigua de mar, mesurar-les i entendre per a què ens serveix fer-ho

Activitat amb ponis

El nostre objectiu és que els infants es diverteixin, aprenguin a cuidar els animals i connectin amb la naturalesa. Vine a gaudir un dia diferent!
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.