Resultats de la cerca
Els mosaics romans
Descobrirem l'ús que en feien els romans d'aquests paviments i com els elaboraven amb les tècniques pròpies de l'època realitzant l'alumnat el seu propi mosaic.El corrent elèctric i els seus efectes
A través de l'experimentació, els nois i les noies descobriran les propietats de l'electricitat i el magnetisme
Assertius amb el català
Taller de sensibilitizació envers l'ús del català
LA CASTANYERA I LA TARDOR
Activitat per treballar la cohesió de grup i el treball en equip. La Castanyera ens guiarà per a resoldre tots junts un enigma. Per infantil, és el Marrameu Torracasatanyes qui ens guia l'activitat.
ANIMALS EXÒTICS, PERÒ NO DOMÈSTICS
Espai de reflexió i informació sobre la tinença responsable d'animals de companyia, fomentant el respecte pels mateixos, així com per la natura.
Sortida guiada en bicicleta
Sortides en bicicleta per diferents zones de Catalunya. Ens encarreguem de tota l’organització de l’activitat, la planificació de la ruta i del lloguer i transport de les bicicletes.Itinerari Natural pel Delta del Llobregat
Es tracta d'un itnerari d'uns 15 Km. Circulem per carrils bici, platges, parcs, carrers tranquils i zones peatonals pel parc Natural del Delta del Llobregat
Cultures clàssiques
Visita on coneixerem la petjada de la cultura grega i romana a les nostres terres i la seva herència visible encara avui dia.
Bits i Bites. El llenguatge dels ordinadors
Activitat dinamitzada amb actors, al voltant dels conceptes que es troben a l’exposició L'enigma de l'ordinador
Un amic! Un ruc!! Carnet de cuidador de rucs
Guanyarem un amic ruc. I ens farem preguntes com: I si jo fos un ruc, què necessitaria? I si fos cuidador de rucs. Com ho faria?? Aprendrem i aconseguirem el carnet de cuidador de rucs!!
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.