Resultats de la cerca
La Laura i en Joan treuen tot el suc a la recerca (tecnologia dels aliments)
Aplicant el mètode científic descobrim què contenen alguns dels aliments que mengem. Analitzem els nutrients de mostres de suc i pernil i desvelem la importància de mirar les etiquetes dels aliments.
LA CIBERCAPUTXETA VERMELLA - Mossos d'Esquadra
Presentació participativa on els alumnes repasse a través del conte adaptat de la Cibercaputxeta Vermella, els principals perills que es poden trobar a la xarxa.EL MEU COS: la cantata més esbojarrada de Cicle Inicial i Mitjà, amb percussió corporal!
Protagonitzeu un gran concert obert al públic, cantant, ballant i fent percussió corporal amb l’Orquestra Infantil de Barcelona!
Enfanga't al torn
Vine al Museu del Càntir d'Argentona a experimentar amb el fang! Cada alumne farà el seu propi gerro de ceràmica.
Tecnologia tèxtil: de la fibra al fil
Taller tecnològic per conèixer les infraestructures i les matèries tèxtils
Astronomia online
Ens podem connectar a la vostra escola i fer una sessió astronòmica online: explicació del tema que vulgueu, resposta de totes les preguntes dels alumnes i ensenyar-vos un observatori astronòmic.
TALLERS DE PERCUSSIÓ
Tallers de Percussió per a centres educatius. Portem instruments per a tothom. A tocar!!! "AFRICANA", , "LA CUINA DELS RITMES", "CAJÓN", "AFROLLATINA", "LA SÚPERBATERIA", "PERCUTIM PERCUTAM",...I MÉS.
Sortida Parc Natural dels Aiguamolls de l'Empordà
Parc natural. Zones humides. Aiguamolls de l'Empordà, diferents hàbitats, flora i fauna, adaptacions d'aquests a lloc on viuen.FESTA DE L' ESCUMA
Imprescindible per una festa de final de curs d'alt nivell.
Histories de Jazz
La Harpo’s Band ens trasllada a l'època d'or del jazz amb aquest fabulós espectacle 100% musica en directe. Dirigit a nens, nenes i públic familiar.
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.