Resultats de la cerca
En busca del Tió
El taller de tions és una activitat adreçada a infants que volen venir a buscar el seu tió. Es tracta de fer una petita excursió seguint un mapa per arribar al lloc on es troba el tió.
El Centre d'interpretació de la Bruixeria s'acosta al teu Centre escolar
Xerrada sobre els processos de Bruixeria del segle XVII al Lluçanès
La Fageda d'en Jordà al mòbil
Matinal: excursió a l'interior de la fageda. Identificació de les característiques d'aquesta fageda, i el faig, visita a les grederes, centre d'interpretació.The Great Circusman
Activitat en anglès de clown, màgia i titelles sobre un artista de circ ambulant i el seu espectacle de carrer. Activitat per al cicle mitjà, cicle superior i 1r d'ESO. Anglès de nivell intermedi.
MNACTEC El vapor
Visita guiada als espais de producció de l’energia del vapor: les carboneres, les calderes, la xemeneia i la màquina de vapor
FisLab.net - Física.Laboratori per internet
Laboratori Virtual de Física on experimentar virtualment i assimilar millor els conceptes de la física i comprovar els resultats d'exercicis teòrics resolts matemàticament.
Cinema i memòria històrica. Imatges compromeses amb els drets humans
Un taller per posar en valor el cinema com a eina d'accés i preservació la memòria col·lectiva.
SBONK - (UN ESPECTACLE PARTICIPATIU A LA TEVA ESCOLA) - CATALA /INGLES /CASTELLANO
Un espectacle infantil de teatre, clown, mim i visuals inspirat en els contes de Gianni Rodari i que parla d'ecologia, contaminació i que promou solucions per a un món millor, més net i més sa.
Mira com sona. Un joc entre el so i la imatge
En aquest taller ens iniciarem en la dimensió sonora, jugarem a escoltar el nostre entorn i ens fixarem en allò que ens passa desapercebut.
Amistats a quatre mans. Imaginem la diversitat
Personatges diversos i lliures d'estereotips de gènere
Mostrant 1-10 de 2.274 elements.