Resultats de la cerca
Sostenibilitat en joc
Una visita al museu que ens convidarà a repensar el fet de ser, de conviure, de conèixer i de fer en clau de sostenibilitat
Benestar emocional i salut mental
Taller sobre benestar emocional i salut mental, dirigit a joves a partir de 16 anys. Impulsat per les professionals d'Ocell de Foc Volant.
Missions robòtiques
¿Com funciona un robot? Simularem que som robots per veure com pensen. A continuació, haurem de programar uns robots de veritat per completar la nostra missió. Es pot treballar amb diverses temàtiques
Visita al Museu de les Mines de Cercs
Un tren miner introdueix els visitants a l'interior de la mina Sant Romà. El recorregut, que consta de 450 metres dins la galeria, ens fa reviure al lloc original com era el treball dins la mina.Taller d’antropologia física. Els antics habitants de l’Esquerda.
Amb aquest taller ens aproparem a l'antropologia física, la qual ens permet saber com eren els nostres avantpassats: quina esperança de vida tenien, com s'alimentaven, quines malalties patien, etc.
Ecoparc de Montcada i Reixac
L'Ecoparc de Montcada i Reixac és un complex de tractament de residus que tracta la fracció d'envasos lleugers, la matèria orgànica i la fracció resta.
Introducció a l'astronomia II. El cel vist des de la Terra i els eclipsis
El cel vist des de la Terra i els eclipsis
Joc lliure i creatiu - "Colors de Monstre"
Instal·lació participativa d’autor amb 23 espais de joc fets artesanalment amb fusta que combinen reptes d’habilitat i d’enginy per a totes les etapes educatives, a partir dels 4 anys.
Biosfera fosca
L’aposta per un univers viu
Els guardians de l’aigua
El consum de l’aigua a les ciutats ha estat molt important al llarg de la història. Una de les dificultats ha estat moltes vegades fer arribar aigua de qualitat a la ciutat.
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.