Resultats de la cerca
L'AIGUA DEL MAR ÉS PROU NETA?
Activitat d'investigació sobre la qualitat de les platges a la ciutat de Barcelona o Badalona.
LA PEDRERA: Visita guiada a l’exposició “Sean Scully”
Visita a l'exposició temporal
Si en toquen a una, ens toquen a totes
Programa de curtmetratges sobre violències masclistes i resistències en femení
Educació Emocional durant el curs escolar
Un programa pràctic per entrenar les competències emocionals dels alumnes a l’escola amb el Mètode La Granja® o bé a través d'una excursió o colònies.
PINTEM FUSTA AL POBLE ESPANYOL
La fusta és una de les matèries primes més important en la nostra cultura. Però quants tipus de fusta coneixem? Quines propietat té? Us presentem aquesta activitat per resoldre tots aquests dubtes!
Un jardí d'olors...
Un jardí... ple d'olors, ple sabors, ple d'insectes, de tradicions, de remis, de coneixement, un jardí per experimentar i aprendre. Un jardí per gaudir!!! De 5 a 12 anys.
Exploradors/es de la natura
L'entorn on treballem ens proporciona un marc idoni per poder reconèixer el tipus de vegetació, fauna i flora, i la part fluvial amb totes les seves variants.Art i ciència: falsificacions al Museu
El Museu d’Art de Girona ha trobat als seus magatzems dues obres idèntiques i busca joves promeses de la restauració per esbrinar quina de les dues pintures és una falsificació.
ANIMALS EXÒTICS, PERÒ NO DOMÈSTICS
Espai de reflexió i informació sobre la tinença responsable d'animals de companyia, fomentant el respecte pels mateixos, així com per la natura.
Viu la teva història en temps present II
Visita dinamitzada al Museu Municipal Castell (MMUC) de Rubí, on el públic docent de secundària faran una visita de l'edifici emblemàtic i de riquessa patrimonial local,i un repàs del passat de Rubí.
Mostrant 1-10 de 2.255 elements.